Nr infolinii to: 500 02 76 76
RÓŻNE PROBLEMY, RÓŻNE ROZWIĄZANIA.
Telefon działa przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -21:00
ZASADY ABC FUNKCJONOWANIA TELEFONU TeleSynergia:
Anonimowo – dzwoniąc, nie musisz podawać swojego imienia, nazwiska ani adresu zamieszkania;
Chętnie – konsultanci TeleSynergii gotowi są rozmawiać o każdej ważnej sprawie. Postarają się okazać wsparcie na miarę swoich możliwości;
Dyskretnie – wszystko, o czym powiesz lub napiszesz, zostanie między Tobą a konsultantami. Jeśli poprosisz o pomoc w rozwiązaniu Twoich problemów lub zgodzisz się na to, żeby Ci pomóc - konsultanci zajmą się tym.
KIM SĄ KONSULTANCI TELEFONU?
Grupa psychologów – STUDENTÓW dyżurujących przy telefonie dla osób w kryzysie. Każdy ma doświadczenie w pracy z osobami w trudnych sytuacjach życiowych i potrzebującymi pomocy. Potrafią słuchać i rozumieją ludzi. Pomagają im rozmawiając o sprawach dla nich ważnych i trudnych. Nie dają gotowych rad i rozwiązań. Razem z rozmówcami zastanawiają się, co mogą zrobić, by przezwyciężyć kłopoty i problemy.
NA JAKI TEMAT MOŻNA POROZMAWIAĆ?
skontaktuj się w chwili, gdy potrzebujesz wsparcia i rozmowy o tym, co jest dla Ciebie ważne lub sprawia ci kłopot; czujesz złość, smutek, zniechęcenie, żal – podziel się tym, co właśnie przeżywasz; doświadczasz przemocy lub jesteś w niebezpiecznej sytuacji; jest jakiś inny problem, którym chcesz się podzielić.
Konsultanci czekają na Twój telefon!
Nie będą Cię oceniać ani pouczać. Wysłuchają Twojego problemu i razem z Tobą zastanowią się nad najlepszym jego rozwiązaniem!
Źródło: https://synergia-centrum.pl/telesynergia